Thu, Apr

Speleologija

Po običaju, okupljamo se u 17:30 ispred Željezničara i spremamo se za 5. lutanje po kršu, ovaj put na Crnopcu.

speleoloska skola01speleoloska skola3speleoloska skola1Uz koju pivicu, pripremanje opreme, čekanje onih koji kasne ili imaju ključeve, spremni smo i krećemo po planu, uz sat vremena zakašnjenja, oko 19 sati.

Nakon obavezne stanke u dućanu, krećemo autocestom do Karlovca i dalje starom magistralom. Stižemo do Zvonimira u Gračacu gdje radimo pauzu i optimistično krećemo dalje na uspon, te uz grupno guranje auta stižemo do parkinga. Tamo smo se natovarili stvarima i krenuli osvajati brdo. Put je potrajao 30-45 minuta, ali došli smo do cilja koji je bio Tatekovo sklonište. Nakon kraće ture po kampu i druženja uz vatru povlačimo se u šatore.

speleoloska skola4speleoloska skola5Uz metalni bubanj umjesto budilice, pripremamo se za prvi teren istraživanja krša. Podijeljeni smo u 3 ekipe, svaka sa svojim GPS-om, walkie-talkie-em i svojom lokacijom (poligonom). Kroz cijeli dan smo imali moralnu podršku iz tabora uz Radio Tatek, pod pokroviteljstvom TNT grupe uz najveće hitove kao što je „Moj galebe“. Kao osoba s GPS-om vodio sam svoju grupu, ali tako da sam pratio drugu. To je potrajalo do dijela gdje sam shvatio da smo išli dužim putem.

speleoloska skola6speleoloska skola7speleoloska skola12Uz manje lutanje pronašli smo naš „poligon“ te smo se raširili da ga bolje pokrijemo. Pronašli smo i napravili nacrt jedne špilje od 10ak metara i jame od nekih 18 metara dubine i manjom špiljom na dnu. Nakon uspješno obavljenog posla vraćamo se u kamp preko Malog princa i stižemo oko 21 sat. Kroz pola sata se vraćaju i druge dvije ekipe koje prepričavaju svoje dogodovštine. Ekipa koja je išla u Usputnu jamu je napredovala dalje i nacrtala novih 15ak metara, a druga istraživačka ekipa se vratila sa 3 objekta. Špiljom od 30ak metara i 2 jame koje su trenutno preuske za napredovanje.

Radio Tatek pod pokroviteljstvom TNT grupe je osigurao i piće i pripremu hrane za sve sudionike kao i zabavni program za kraj večeri.

speleoloska skola9speleoloska skola11Odigrao se veliki spektakl : Izbor za Miss Vrtače. Iz praktičnih razloga voditelji su smijenjeni te vodstvo preuzimaju članovi TNT grupe. Uz dobro tempirane reklame sponzora i video pokroviteljstvo Studia Provlaka, vidjeli smo talente naših mladih natjecateljica kao što je piljenje (koje je nakon nekog vremena preraslo u pilanje), trikove pasa, gimnastiku, pjevanje i sl.

Zabavni program je bio nevjerojatan uspjeh i savršen završetak ionako dobrog terena.

U nedjelju smo se dosta rano spremili, te nakon ručka u Zvonimiru krenuli za Zagreb i zaključili 4. vikend odnosno 5. teren škole.

(speleolog.hr)

Nemate pravo da postavite komentar